בית ללב
יום רביעי, 21 באוגוסט 2019
תודה אלוהים על המילים והיופי הזה שהעברת דרכי
<3
איזו מתנה ענקית ומרגשת!
אני שמחה ונרגשת לשתף את העולם במתנה הזו!
היא אינה שלי, היא עברה דרכי בצורה שיכולה לעבור רק דרך זהר
<3
תודה ה' תודה!
<3
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
רשומה חדשה יותר
רשומה ישנה יותר
דף הבית
הצג את הגירסה לטלפונים ניידים
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה