בית ללב
דפים
(יעד ההעברה)
דף הבית
▼
יום שני, 16 במרץ 2020
למה לגרש החושך? והרי הוא ילד טוב
השמש לא זורחת כי נלחמנו בלילה
היא פשוט זורחת בזמן שהיא אמורה לזרוח..
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
‹
›
דף הבית
הצג את הגירסה לאינטרנט
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה