בית ללב
דפים
(יעד ההעברה)
דף הבית
▼
יום חמישי, 20 בפברואר 2020
אהההההההההההה!!!!!עשיתי עכשיו את המבחן האחרון בתואר שלי!
13 שנה בפתוחה!תואר ראשון שהוא לפחות דוקטורט אם לא יותר!!בהצלחה!
תודה ה'!
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
‹
›
דף הבית
הצג את הגירסה לאינטרנט
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה